loading...
بازی آنلاین کشتی کج
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کل کل 4 374 nima
N9 بازدید : 71 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

مسابقات شو راء

12

دوستدارید چه کسی جنرال منیجر شو راء شود؟

 

 

1.هالک هوگان

2.بوکرتی

 

مسترمکمان:سلام به همه امروز قراره جنرال منیجر شوء راء را به شما معرفی کنیم.جنرال منیجر ما کسی نیست هالک هوگن.

 

 

هالک هوگن:سلام من خیلی خوشحالم که جنرال منیجر شوء راء شدم من می خوام براتون در هفته بعد یک سوپرایز داشته باشم.ممنون که بهم رای دادید.12

معرفی پائل هیمن گای ها

 

پول هیمن:من می خوام 2 نفر از پول هیمن گای ها رو معرفی کنم و اون کس نیست جز بـــراک لـــزنار ودنیل برایان.

دنیل برایان:من قهرمان آینده کمربندWWEهستم و می خوام که بهتون بگم من بی نظیرم.

براک لزنار:من هم می خوام قهرمان کمربند سنگین وزن بشم البته اگه جانسینا برنده بشه و منو انتخاب کنه.

12

مسابقه ی ری مستریو در مقابل الکساندر روسف(300)

برنده:ری مستریو(300)

14

مسابقه باتیستا در مقابل رومن رینز(400) 

برنده:باتیستا(400)

مسابقه استیل کیج کین و آندرتیکر در مقابل 2پائل هیمن گای(نفری 500)

(کین و آندرتیکر وارد شدند ولی هرچقدر منتظر براک لزنار و دنیل برایان شدند آنها نیامدند.ناگهان باتیستا و رندی اورتون به کین و آندرتیکر حمله کردند و آنها را زدند.ناگهان دنیل برایان و براک لزنار به رینگ آمدند و به آندرتیکر حمله کردند.)

 

برنده:نامعلوم

13

فینال تورنمنت نامبر1کانتندرمچ سرکمربند سنگین وزن(500)

 

(بیگ شو کی او پانچ را روی جانسینا اجرا کرد ولی رایبک آمد و خواست که ضربه ای را وارد کند که بیگ شو چوکسلم را روی آن اجرا کرد ولی ناگهان ری مستریو آمد و 619را روی بیگ شو اجرا کردو در برگشت جانسینا بیگ شو را روی رایبکAAکرد و بازی را به پایان رساند)

برنده:جانسینا(500)

جان سینا یک میکروفون گرفت و گفت:من آماده هر چلنجی هستم و آماده ام هر کسی که فکر می کنه می تونه با من مسابقه بده رو شکست بدم

ناگهان براک لزنر وارد شد و گفت: هی تو برای باخت در مقابل من آماده ای ؟

جان سینا:تو می خوای منو ببری اگه جرئت داری بیا تو رینگ تا بادتو بخوابونم 

براک می خواست به رینگ بره ولی پول هیمن اومد و جلوشو گرفت و شوء راء در همین حال به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ryback در تاریخ 1393/02/07 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

رمزش چیه؟
پاسخ : مسابقات شو راء دوشنبه برگزار میشه و نتایجش هم اون موقع میاد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب وبلاگ از نظر شما چگونه است؟
    فاصله میان دو پی پر ویو چقدر باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 309
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 4,615
  • بازدید کلی : 33,863