loading...
بازی آنلاین کشتی کج
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کل کل 4 360 nima
N9 بازدید : 244 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (16)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برچسب ها اتاق ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/23 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

بلدی ب. وردپرس کار کنی
پاسخ : تا بحال کار نکردم ولی اگه از نظر قالب و اینجور چیز ها بلدم

این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/22 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

سلام نیما من میخام یه سایت بخرم توی وردپرس سایت خبری شریک میشی البته اگه میدونی از عهدش بر میاییی ؟
پاسخ : سایت خبری ن.من از عهدش بر میام ولی اگه می خوای بخری بیا وب اخبار کتی کجش کنیم

این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/22 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

سلام این ناما حتما به دست نمیا برسه
نیما یاسین رو یادته که وباشو هک کردیم حالا از قبل یه وب زده توی لوکس بلاگ با نام
wwemen.s2.lxb.ir
این قالبش چشممو گرفته اگه میشه هکش کن قالبشو برداریم کد قالبش رو بردار و توی ورد ویا نات پد ذخریه کن اگه میخای روی نات پد رذخیره کنی فرمتشو بزن انکوید که کد هاش خراب نشه
پاسخ : بیا:
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=16526d957d779840232dbd5dc21e596d

این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/20 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

من مدرسه تیزهوشان ایت الله مشکینی میرم بهترین مدرسه شهرمون تازه مگه الان موقع امتحان نیست ناله کاربرای سایتم هم امتحان دارن چرا ما روزی ۵۰۰ بازدید داریم راسی اگه من اسم وبتو توی وبم نزده بودم ۳وتا کهربرم نداشتی ؟ به هم دیگه توهین نکنیم حتی اگه وبتو بهتر باشه همکه بعید میدووم چون اینو امار بازدید و تعداد نظراو و تعداد انلاین ها میگه من الان مجموع نظراتم ر۴۵۶ تا است و انلاینام روزی ۴ تا کم تر نیست ولی وب هردو خوبه منم مدرسه تیز هوشان میرم باورت نمیشه برو بزنم لیست تحصیل کنندگان مدرسه ایت الله مشکینی قم ببین چی میگه بزن چراغی ببین میاره یا نه
پاسخ : ببین من اولش کفتم سو تفاهم نشه بعدش هم من بیشتر کاربرام رفیقامن

این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/20 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

سلام نیما و حسین . میگم شما که این سایت رو دیر به دیر بروز میکنید و من هم یکم زود تر از شما میگم شما هم بیایید توی سایتم به هرکی یه شو رو میدیم . ماله من شو مین اونت و سوپر استار ماله تو هم شو اسمکدان ماله حسینم شو راء ؟ سایت من روزی ۵۰۰ بازدید رو داره و روزی ۱۰ تا نظر


پاسخ : ببین ما مدرسه ی نمونه می ریم و فردا امتحانمون تموم می شه و به روز میشیم.نصف کشتی گیرای ما تو مدرسه هستن و به همین دلیل بازدید پایینه و نظراتش هم اوایل روزی 20تا بود و بازدید روزی 600.بعدش سو تفاهم نشه ولی وب ما بهتره.ما کار خودمونو ادامه می دیم



این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/19 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا حیسین 1 اینکه من 2و هفته پیش یه مربیه شماره 1 رو گرفتم ولی شما بهم قدرت هاش رو ندادی و 2 اینکه من میخاستم توی شو بعدی صحبت کنم رمز *
پاسخ : باشه تا4شنبه صبرکن.صحبتاتم باید بیشتر از 5 خط باشه

این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/19 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام نیما 1 هفته شد مربیو بده رمز*

پاسخ : صبرکن تا21خرداد.اون موقع برات میذارم



این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/07 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

سلام ببینم مگه من مربیه شماره ۱ رو نخریدم من خریدم که قدرت ضربه طرفدار و قدرت فینیشر بهم نه اینکه برای قشنگی باشه پس لطفا قدرت ضربه طرفدار و قدرت فینیشر و قدرت دفاع رو بهم بدید
راسی نیما این سایتتون خیلی هیجانیه لطفا اکانتموحذف نکنیا من هرروز انلاینم
پاسخ : داداش 1 هفته صبرکن

این نظر توسط افعی در تاریخ 1393/03/06 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من مربیه شماره 1 رو میخام رمز*
پاسخ : باشه



این نظر توسط randy در تاریخ 1393/02/25 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

man mikham sar kamar band wwe beram
rasi chera az pop up estefadeh nemikoni man alan 11000 toman az popup dar avardam
پاسخ : داداش من از این وب 50هزار در آوردم.باتیستا-براک لزنار-راک-آندرتیکر با سکه.کمربندWWEباشه تا بعد از هل این ا سل ببینیم چی میشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب وبلاگ از نظر شما چگونه است؟
    فاصله میان دو پی پر ویو چقدر باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 309
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 3,938
  • بازدید کلی : 33,186